Unieke kans voor (sport)verenigingen om clubkas gratis te laten spekken!

In dit veranderende tijdperk waarbij er een grote verschuiving is te zien van offline naar online winkelen, ontstaat er een grote kans voor (sport)verenigingen om hier een graantje van mee te pikken.

“Het online winkelen neemt nog steeds toe. In 2013 gaven 10,3 miljoen Nederlanders van 12 tot 75 jaar aan wel eens wat via internet te kopen. Vakanties en kleding zijn het populairst.”

In de periode van 2005 t/m 2013 is de omzet van online aankopen zelfs gegroeid van 2,8 naar 10,6 miljard euro! Gemiddeld werd in het tweede kwartaal van 2014 € 288,- per online koper besteed en het eerste kwartaal daarvoor zelfs € 346,-. Laten we zeggen dat elke online aankoper gemiddeld € 1200,- per jaar besteedt aan onder andere vakanties en kleding. Van die € 1200,- had € 60,- naar een (sport)vereniging kunnen gaan,door gebruik te maken van Social Sponsoring. Sponsoren die aangesloten zijn bij Social Sponsoring keren al gauw 5% uit aan de vereniging als er bij hun een aankoop wordt gedaan. Dus elk lid van een vereniging kan € 60,- opleveren. Bij een vereniging van 1000 leden, waarvan 625 leden online winkelen, kan dit dus € 37.500 opleveren. Leden kunnen dus letterlijk de clubkas gratis spekken door aankopen te doen via de sponsormeter van hun (sport)vereniging.

Maakt uw organisatie nog geen gebruik van Social SponsoringMeld u dan nu aan bij Social Sponsoring en ga direct van start, zodat de clubkas gratis gespekt kan worden.

Door David de Vries

Geef een reactie