global business network

Social Sponsoring Internationaal GelanceerdSocial Sponsoring Internationally Launched

Social Sponsoring is 1 maart internationaal uitgerold. De lancering was een groot en spectaculair succes. Door de krachten te bundelen met 150 verschillende internationale bedrijven die graag als sponsor willen investeren in sport, cultuur en maatschappij zijn wij van start te gaan. Een aantal van deze bedrijven zijn Booking.com, Alibaba, Reebok en Addidas en nog 

Continue Reading →

Semi-Finalists Philips Innovation Award 2015

Social Sponsoring reaches semi-finals Philips Innovation Award 2015

Thursday, the 5th of March 2015, the semi-finalists of the Philips Innovation Award 2015 were announced. We are proud that Social Sponsoring was one of the 10 selected semi-finalists! The Philips Innovation Award is the biggest entrepreneurial award for students and graduates in the Netherlands. The goal of this award is to stimulate innovative entrepreneurship 

Continue Reading →

Social Sponsoring market growth

De markt voor alternatieve financiering groeit hard in EuropaThe market for alternative financing is growing fast in Europe

Uit onderzoek van EY en de Universiteit van Cambridge blijkt dat de alternatieve financiering mainstream begint te worden. Sinds de economische crisis zijn er in de VS en Europa veel verschillende vormen van alternatieve financiering ontstaan. Dit zijn financieringen die gedaan worden buiten het traditionele financiĆ«le systeem. De meest bekende alternatieve vorm van financiering is 

Continue Reading →

Corporate Social Responsibility Social Sponsoring

Improve your marketing reach and Corporate Social Responsibility by becoming a global no-cure no-pay sponsor

Social Sponsoring is a platform where sponsors and initiatives meet. Initiatives range from individuals who are saving for the trip of their life to globally active charity organizations. Sponsors are companies that sell online such as Booking.com, Adidas and Groupon. Social Sponsoring distinguishes itself from other sponsoring methods by making the Return On Investment 100% 

Continue Reading →

david ontvangt rabobank ondernemersprijs 2014

Social Checkpoint wint Rabobank Ondernemersprijs 2014Social Checkpoint wins Rabobank Entrepreneur Prize 2014

Social Checkpoint heeft de Rabobank Ondernemersprijs 2014 gewonnen! Eerder kondigden wij al aan dat Social Checkpoint samen met Netband en M.O.L. Adventures genomineerd was voor de Rabobank Ondernemersprijs 2014. Social Checkpoint werd genomineerd op basis van de innovatieve fondsenwerving methode genaamd Social Sponsoring. De prijs werd uitgereikt op 18 februari 2015 door Roy Bleijswijk van 

Continue Reading →

easyfundraising vs Social Sponsoring

What to take into account when choosing between easyfundraising and Social Sponsoring

There are several organizations that enable fundraising through online shopping. Charities, sports clubs and other initiatives can earn additional sponsorship revenues through online shopping by fans, friends and family that are involved with their good cause. Two products that enable fundraising through online shopping are easyfundraising and Social Sponsoring. While the concept of both funding 

Continue Reading →

cablean surface

[:nl]Social Wi-Fi in de Cablean Surface of Things (SoFT)[:en]Social Wi-Fi in the Cablean Surface of Things[:]

[:nl]Social Checkpoint is de afgelopen maanden in samenwerking met Cablean bezig geweest om te kijken naar de mogelijkheden om Social Wi-Fi te integreren in de Surface of Things. Cablean stelt ieder stedelijk oppervlak centraal en verbindt het 24/7 met verduurzaming van de samenleving en de economie. Cablean speelt in op de nieuwe economie en is 

Continue Reading →

social sponsoring award

Social Checkpoint genomineerd voor Rabobank SM&O OndernemersprijsSocial Checkpoint nominated for Rabobank Entreprise Prize

Social Checkpoint is genomineerd voor de Rabobank SM&O Ondernemersprijs. Rabobank en de opleiding Sport, Management en Ondernemen werken samen om ondernemerschap te stimuleren. Jaarlijks wordt de Rabobank Ondernemersprijs toegekend aan de student die als zelfstandig ondernemer in de sport aan de slag is gegaan met het meest unieke en haalbare ondernemersidee. Social Checkpoint voelt zich 

Continue Reading →

groei-social-sponsoring

Social Sponsoring groeit de afgelopen 9 maanden met gemiddeld 40% per maandSocial Sponsoring has grown the last 9 months with an average of 40% per month

De afgelopen maanden is er hard gewerkt bij Social Checkpoint om Social Sponsoring op de kaart te zetten in Nederland. Er werden meer sponsors toegevoegd zoals KLM, de Vriendenloterij en Alibaba. Maar er werd ook een browser extensie ontwikkeld die er voor zorgt dat mensen nooit meer een aankoop vergeten te doen via Social Sponsoring. 

Continue Reading →