doneren via Social Sponsoring

Crowdfunding is een alternatieve wijze om een project te financieren. Om een project te financieren gaan ondernemers in de meeste gevallen naar de bank om een kredietaanvraag te doen en zo startkapitaal te verkrijgen. Crowdfunding verloopt echter zonder financiële intermediairs, maar zorgt voor direct contact tussen investeerders en ondernemers. Voor veel initiatieven is het lastig om 

Continue Reading →

Social Sponsoring bij de Top 20 van de Vodafone Mobiles for Good Challenge

Vrijdag 12 juni strijd Social Sponsoring samen met 19 anderen voor een plaats in de finale van de Mobiles for Good Challenge die elk jaar georganiseerd wordt door Vodafone. Met deze challenge wil Vodafone de ontwikkeling van mobiele toepassingen stimuleren, die een sociale impact hebben in Nederland. De challenge focust zich op sociale toepassingen en 

Continue Reading →

Social Checkpoint in finale van Amsterdam student ondernemerprijs. Help door een Like te geven!

Laten we beginnen met het geweldige nieuws dat co-founder Marco Buijs 26 jaar jong is geworden vandaag dus vergeet hem vandaag niet te feliciteren. Verder is er nog meer goed nieuws. Het is namelijk weer zover. Social Checkpoint staat dit keer in de finale van de Amsterdamse Student Ondernemersprijs (ASOP). Een ervaren jury heeft zes bedrijven 

Continue Reading →

Strategisch sponsorplan met Sponsoracties

Social Checkpoint gaat samenwerken met Sponsoracties.nl. De initiatiefnemer Harold Dijkstra die een specialist is op het gebied van marketing merkte dat bij zijn eigen vereniging nog weinig professionalisering was van de sponsoring toen hij bij de sponsorcommissie begon. Zijn ervaring en expertise wil hij graag delen met de sportverenigingen. Zo is Sponsoracties ontstaan. Sponsoracties bundelt 

Continue Reading →