Leads verzamelen via mond-tot-mondreclameCollecting Leads by Word-of-mouth Advertising

Met regelmaat spreek ik ondernemers die op zoek zijn naar nieuwe klanten. 9 van de 10 ondernemers geeft aan dat de meeste nieuwe klanten binnenkomen via mond-tot-mondreclame. Hier heeft Social Checkpoint een mooie oplossing voor gevonden.

Namelijk door Social Wi-Fi een upgrade te geven. Momenteel zorgt Social Wi-Fi al voor veel naamsbekendheid en mond-tot-mondreclame. Maandelijks bereiken ondernemers gemiddeld 30.000 tot 40.000 mensen. Maar hoe handig is het als mensen via Social Wi-Fi inchecken bij uw bedrijf en hun vriendengroep daarbij uitgenodigd wordt om ook eens een kijkje te komen nemen. Door deze extra functionaliteit toe te voegen kunnen er direct leads verzameld worden. Hieronder is een voorbeeld hoe dit bij LifeCity gebeurd.

 

Wilt u ook extra mond-tot-mondreclame en nieuwe klanten? Neem dan contact op met Social Checkpoint.

Door David de VriesI  speak regularly with entrepreneurs who are looking for new customers. 9 of 10 entrepreneurs indicate that most new customers come in via word-of-mouth advertising. Here Social Checkpoint has found a nice solution.                                              Namely by giving an upgrade to Social Wi-Fi. At the moment Social Wi-Fi already provides much brand awareness and word-of-mouth advertising. Entrepreneurs reach averagely 30.000 to 40.000 people monthly. But how nice it is when people check in  through Social Wi-Fi at your company and when their group of friends are invited to also take a look some time. By adding this extra functionality leads can be collected directly. Below here you find an example how this happens at LifeCity.

 

Leave a Reply