10 nieuwe sponsors sluiten zich aan bij Social Sponsoring

In de afgelopen weken hebben verschillende gerenommeerde partijen zich aangesloten bij Social Sponsoring. Dat is natuurlijk goed nieuws omdat dankzij de uitbreiding van het sponsoraanbod er bij nog meer online aankopen gebruik gemaakt kan worden van Social Sponsoring. Hieronder een overzicht van alle nieuwe sponsors.

KPN is de toonaangevende leverancier van telecommunicatie- en ICT-diensten in Nederland en biedt consumenten vaste en mobiele telefonie, internet en televisie.

Shop nu eenvoudig de gehele Hunkemöller collectie online! Van BH’s en slips tot badmode en nachtmode, je koopt alles op Hunkemöller.nl.

UPC is een van de grootste aanbieders van Digitale TV, Internet en Telefonie.

Restaurantgids Dinnersite.nl verzamelt en presenteert restaurantinformatie sinds 1996. Vanuit de gedachte dat smaken nu eenmaal verschillen wil dinnersite.nl zo laagdrempelig en zo breed mogelijk zijn.

De nummer 1 datingsite van Nederland: Lexa.nl.

Telfort.nl, voor particulier en zakelijk: internet, TV, bellen, Alles-in-1, glasvezel, maar ook mobiel met 4G netwerk. Telfort, werkt in je voordeel!

Bij FBTO kun je de verzekeringen aanpassen aan jouw situatie. Verzeker bijvoorbeeld je auto, je spullen of je huis.

Deal van de dag kopen? Op GroupDeal vind je dagelijkse deals en aanbiedingen met mega kortingen.

Iberia is een Spaanse luchtvaartmaatschappij. Vlieg vanaf Schiphol naar Spanje, Portugal, Amerika en Afrika.

Iets minder recent sloot ook AliExpress zich bij Social Sponsoring aan. Alibaba, het bedrijf achter AliExpress kreeg veel mediaaandacht toen het in september naar de beurs ging. Dit bleek uiteindelijk de grootste beursgang ooit te zijn geweest! Via AliExpress kan de consument alle producten die bij de Action en de Big Bazar te koop liggen nog goedkoper online bestellen. Maar daar houdt het aanbod van AliExpress niet op. Eigenlijk kan je er alles wat in China geproduceerd wordt bestellen en aangezien bijna alles in China gemaakt lijkt te worden tegenwoordig kan je er dus bijna alles kopen. En nog goedkoop ook! Voor elke aankoop bij AliExpress via Social Sponsoring sponsort AliExpress 3,9% van de aankoopprijs aan uw organisatie. Kortom, een goede sponsor om er bij te hebben, ook gezien de groei die dit bedrijf doormaakt in marktaandeel.

Op korte termijn hopen we ook nog KLM en Tommy Hilfiger aan te sluiten.

Maakt jouw goede doel of sportvereniging nog geen gebruik van Social Sponsoring? Maak dan gratis en vrijblijvend een account aan bij Social Sponsoring om te profiteren van deze nieuwe sponsors en meer.

Door Marco Buijs

Geef een reactie